08 September 2013

Nice & comfy





shirt / shirt: Monki
short / shorts: American Apparel
ketting / necklace: Forever21
strik / bow: DIY
sokken / socks: Minga Berlin

Mijn blog heeft een nieuwe lay-out, en ik heb weer helemaal zin om nieuwe posts te schrijven! :) Vandaag wil ik jullie mijn mooie nieuwe sokken van Minga Berlin laten zien. Een tijdje kreeg ik een mailtje van hen om te vragen of ze mij wat sokken mochten opsturen. Op hun site zag ik dat ze echt mooie sokken hadden, dus ik koos twee paar sokken uit en die kreeg ik een paar dagen later aan.
Zoals ik al vertelde had ik toen ik terugkwam van mijn vakantie in Zweden nog maar twee weken om mijn bachelorpaper af te werken. De eerste dagen was het buiten heel erg warm, maar al gauw werd het wat frisser en daar was ik blij om. Binnen aan je bureau zitten werken is toch fijner als de regen zachtjes op de ramen tikt en je er een kopje thee bij kan pakken. Als ik moet studeren draag ik graag shortjes en losse shirts (eigenlijk draag ik dat altijd graag), en ook als het niet heel erg koud is draag ik graag een paar sokken zodat mijn voeten niet koud worden. De grote roze strik die ik hier draag heb ik zelf gemaakt (hier vind je de tutorial!), en het idee voor dit kapsel kwam van Teske. Het is makkelijk te maken, maar het ziet er toch leuk uit :)
Ik wil vanaf nu mijn blog weer ietsje "spontaner" laten worden, om niet te ver vooruit te werken met posts, maar dingen meteen te posten als ik ze meemaak. Ik heb nu nog wel wat foto's van mijn tweede week in Zweden, en een paar filmpjes, en die zal ik binnenkort ook posten, maar ik vond het voor nu wel even welletjes geweest. Maar die houden jullie dus nog van mij te goed :)

Now that my blog has a new lay-out, I feel like writing a lot of new posts! :) Today, I want to show you my new socks from Minga Berlin. A while back, I got an e-mail where they asked me if they could send me some socks. I checked their website, and they had really pretty socks, so I chose two pairs and I got them a few days later.
As I told you before, when I came back from my vacation in Sweden, I only had two weeks left to finish my bachelor paper. On the first days, it was really hot outside, but it quickly turned a little colder and I was glad about that. Because sitting inside in front of your desk feels a little better when the rain is softly ticking on the windows and you can grab a cup of tea. Whenever I have to study, I like to wear shorts and loose, comfy shirts (in fact, I always like to wear that), and even if it's not that cold, I like to wear socks to keep my feet warm. I made the big bow myself (you can find the tutorial here!), and the idea for the hairstyle came from Teske. It's easy to make, but it still looks cute.
I want to try to make my blog a little more "spontaneous", and not to make post in advance but just post things right away when they happen. I do have some pictures left of my second week in Sweden, and some videos, and I'll post those soon, but I think it's been enough for now, and it's time to post about different things. But that's still to come your way :)

In collaboration with Minga Berlin.

1 comment:

  1. Zo leuk, zeker die strik! Hele leuke foto's ook!

    ReplyDelete