21 June 2013

glad midsommar!








jurkje / dressh&m
bloemenkroon / flower crown: DIY
pictures by my brother bert

het is vakantie! de laatste paper is afgewerkt, vanavond geeft mijn mama een feest voor haar verjaardag, en morgen heb ik mijn eerste midsommarfeestje ooit, met mijn klasgenoten van zweeds :) dit is een van de dingen die mij het aller- allerfijnst lijken aan zweden. een paar weken geleden vond ik dit witte jurkje bij h&m, en ik dacht meteen: midsommar! en ik vind het zo'n fijn jurkje: lekker los, maar ook wel elegant. verder had ik ook al een tijdje het plan om zelf een bloemenkroon te maken, en ik wist eerst niet zo goed hoe ik dat moest doen, maar gelukkig vond ik pinterest meer dan genoeg inspiratie. ik vind het eigenlijk best nog mooi geworden. ik had hier mijn nieuwe witte all-stars aan, maar dat zie je niet door het hoge gras. oh, wat heb ik veel zin in de zomer!

the holidays are finally here! i finished my last paper, tonight, my mom is throwing a party for her birthday, and tomorrow, i'll have my very first midsommar party, with my classmates from swedish :) this is one of the things that seems the nicest of all about sweden. a few weeks ago i found this dress at h&m, and i immediately thought: midsommar! and it such a nice dress:  loose, but still elegant. besides, i'd been planning on making a flower crown for a while now, and i wasn't completely sure how to do it, but luckily, pinterest was a source of inspiration. and i think it turned out quite well. i was wearing my new white converses, but you can't see that here because of the high grass. oh, how i'm looking forward to this summer!

3 comments:

  1. Wauw, knappe foto's! Ik had eerst eigenlijk niet door dat jij het was! :D Veel plezier op het Midsommar-feestje! ;-)

    ReplyDelete
  2. Ik ga dat ook maken! Mijn benodigdheden liggen al klaar! :)
    Je kleedje is echt heel mooi, Hanne. Daar ben ik jaloers op. Geniet van je midsommar-feestje, daar ben ik ook jaloers op!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze verkopen echt veel van die kleedjes in de H&M, misschien vind je er wel een in de solden binnenkort :) Ohja, en als je ijzerdraad gebruikt moet je wel oppassen voor je vingers ^^

      Delete