04 April 2013

kind of blues





jeanshemd / denim shirtsecond hand
blouse / topmonki
tas / tote bag: 5preview
broek / pantsamerican apparel
nagellak / nailpolishopi "the it color"

het is paasvakantie, en eindelijk is er een beetje zon! :) ook al staat er voor de vakantie vooral schoolwerk op het programma, toch heb ik ook nog een beetje tijd gemaakt voor andere dingen. zondag was het pasen en toen ben ik met mijn familie naar het raveelmuseum in oost-vlaanderen geweest. nu en dan sneeuwde het, maar er was ook een beetje zon en dat was fijn. de schilderijen van raveel waren mooi, leuke kleurtjes en technieken en ook veel spiegels. we waren bijna alleen in het museum.

op dinsdag ging ik voor het eerst in lange tijd nog eens naar antwerpen. je hebt daar veel winkels die ze in leuven niet hebben, zoals urban outfitters, cos en american apparel. bij american apparel heb ik deze disco pants gekocht, en mijn eerste maxi skirt. ik ben er superblij mee! eigenlijk was ik helemaal niet van plan om de broek te kopen, maar kijk hoe mooi ze is. ze zit ook echt goed. het hemd heb ik in februari in stockholm gekocht, en het was echt een goede aankoop (zeker voor twintig kronen!). je kunt het met heel veel dingen combineren. de totebag heb ik een paar weken geleden gewonnen bij een giveaway van 5preview. ik was zo blij dat ik eindelijk eens een keer iets gewonnen had! 5preview is echt een fijn merk, alles wat ze maken is zo simpel en casual, en tegelijk zo mooi gemaakt en afgewerkt :)

it's spring break, and we're finally getting some sun! :) even though i have a ton of schoolwork to do, i still took some time off for other things. last sunday, it was easter my family and i went to the raveel museum in east flanders. every now and then, it snowed a little, but the sun shined as well and that was good. raveel's paintings were beautiful, pretty colours and techniques and a lot of mirrors as well. we were almost the only people in the museum.

on tuesday, i went shopping in antwerp for the first time in a long while. at american apparel, i bought these disco pants, and my first maxi skirt. i'm so happy about it! i wasn't planning on buying these pants, but look how pretty they are! plus they're so comfy! the denim shirt that i'm wearing on the pictures is something i bought in stockholm last february. such a great buy (especially since i only paid 20 sek for it ;)). it's super versatile. a few weeks ago, i won this tote bag with a giveaway on 5previews blog. i was so excited, since i'm the kind of person who never wins anything. 5preview is a really nice brand, i love how every piece of garment is so simple and casual, but at the same time classy and refined :)

1 comment:

  1. sexy, die disco pants :)

    ReplyDelete