27 April 2013

inga ord är mer än tusen ord








rok / maxi skirtamerican apparel
 schoenen / shoesdr. martens
shirt / top: monki
handtas / handbag: h&m
halsketting / necklace: h&m

hoi, weer eens een post :) deze foto's maakte ik in de paasvakantie, toen het nog frisjes was (ook al is het dat nu ondertussen weer). deze zwarte doorzichtige rok kocht ik in het begin van de vakantie bij american apparel, met het idee dat hij wel leuk zou staan onder een warme trui. het leek mij zo een basic en toch supermooi kledingstuk dat ik het gewoon wou hebben. en het was heel fijn om die rok met mijn dr. martens te combineren, tegelijk elegant en stoer :) valt het trouwens op dat ik die schoenen echt bijna altijd draag? dat is hoe fijn en multifunctioneel ze zijn. maar natuurlijk is het fijn om af en toen eens een keer andere schoenen te dragen, dat is voor de volgende keer. tot snel!

hi! it's time for another post :) i made these pictures during spring break, when it was still quite chilly (even though it's chilly again now). i bought this sheer black maxi skirt at american apparel three weeks ago, because i thought i would look nice under a warm sweater. and well, it just seemed like a basic yet super-stylish piece of clothing and i just wanted to have it. it's really fun in combination with my dr. martens, elegant and cool at the same time :) by the way, did you notice that i'm wearing these dr. martens almost all the time? that's how nice and versatile they are. but on the other hand, it sure is nice to wear a different pair of shoes every once in a while, so you'll see that next time. see you soon!

2 comments:

  1. Your blog is great! I followed you on bloglovin.
    By the way, I love your dr. martens.

    - http://despite-the-style.blogspot.com/

    ReplyDelete