26 March 2013

happy spring!








shirt / topmonki
muts / hat: second hand
haarklem / hair cliph&m
handtas / handbagh&m
laarzen / bootsisla elite

dit zijn de kleren die ik heb gekocht in amsterdam! :) niet zo heel erg veel, maar ik heb de laatste tijd sowieso veel gekocht en ik wil ook nog wat geld overhouden. op de nsmbl sale kocht ik een fluoroze muts en een gouden haarklemmetje. de handtas had ik vorige week in de h&m gekocht. ik draag niet zo vaak handtassen, omdat ik tote bags veel gemakkelijker vind (daar kan je zo veel spullen in kwijt!) maar deze vond ik echt wel mooi, en het is een welkome afwisseling. bij monki kocht ik een oversized t-shirt met zwarte en witte streepjes, en ik vind dat het heel mooi bij de muts past, maar bij nader inzien had ik mijn haar misschien niet in een staart moeten doen. ik vind het nog steeds niet zo gemakkelijk om mutsen te combineren maar ik hou er wel van (en dat is ook wel nodig, als het steeds zo koud is).

ja, laten we het over het weer hebben. toen we terugkwam uit amsterdam, bleek dat het thuis weer gesneeuwd had. normaal hou ik wel van sneeuw (vooral als je al drie weken binnen zit te blokken en plots buiten een fijne winterwandeling kan maken), maar nu het lente is verlang ik echt naar de zon. ik heb zo'n zin om alle fijne tussenseizoenkleren te dragen die ik de afgelopen tijd heb gekocht, en het is echt zonde om daar steeds een twee truien en een jas overheen te moeten dragen. toch?

these are the clothes that i bought in amsterdam! :) not that many, but i've been buying a lot of things lately and i want to save some money as well, because who know's what i'm gonna find next. at the nsmbl sale i bought a neon pink hat and a gold hair clip. i bought the handbag at h&m last week. i usually don't wear that many handbags, because tote bags are so much more relaxed (you can carry so much stuff in them!) but i thought this one was really pretty, and it's a welcome change. at monki, i bought an oversized t-shirt with black and white stripes, which i really think fits the hat great, but maybe i shouldn't have put my hair in a pony tail. i still think it's not that easy to combine hats, but i do like it (and i need to, when it's always that cold).

yes, let's talk about the weather. when we came back from amsterdam, it appeared that it had snowed again at home. i usually like snow (especially when you've been inside, studying for the last three weeks and suddenly get to make a nice winter walk), but now that it's spring i really long for the sun. i feel like wearing all of the in-between-seasons clothes that i bought, because it's a waste to have to cover them under two sweaters and a coat all the time. or isn't it?

4 comments:

  1. You have a beautiful blog and and awesome style.

    I'd like to invite you to Join www.STARPIQ.com - where u can share your awesome looks and get more visitors for your blog.

    Have a Lovely Day,

    Nicole

    ReplyDelete
  2. love your beanieee :) and your whole blog btw, if you also like mine, maybe we could follow eachother on bloglovin? Let me know!

    x.
    thafashionbysophie.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Zo toevallig! Ik zag net een andere blogster dezelfde trui dragen in een post, en ik zei net hoe awesome ik hem vind, hahaa! Echt een geweldig stuk. Monki is dé shizzle :) Superleuk gecombineerd met de fluo beanie trouwens. Al is het spijtig genoeg geen trend die mij echt staat *snif*

    Love,
    Shanah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ik vind het echt jammer dat Monki geen winkel heeft in België! Ik dacht trouwens ook eerst dat neon niks voor mij was (net als beanies trouwens), maar als je het echt mooi vindt dan komt dat vanzelf ;)

      Delete